I midten af 2014 introducerede vi live chat her på netsite.dk, og med lanceringen af vores nye hjemmeside senere samme år, blev fokus skruet op. Dette har vist sig at være en succes, og vi får nu flere henvendelser via chat end telefonen.
For at optimere vores chat-bemanding, vil vi pr. 1. september ændre vores telefoniske åbningstid til kl. 10-15 alle hverdage og udvide muligheden for live chat, som dog ikke har faste åbningstider. Vi vil dog i et stort omfang også være tilgængelige både om aftenen og i weekenderne.
Derudover kan man som altid kontakte os døgnet rundt via e-mail, som vi altid svarer og ofte meget hurtigt. Faktisk besvarer vi godt halvdelen af alle henvendelser inden for en time.
Velmodtaget live chat
I forbindelse med introduktionen af chat, har vi oplevet, at den giver bedre muligheder for at hjælpe og guide vores kunder. Vi kan f.eks. nemt henvise til den rette supportside eller modtage en fejlmeddelelse, som der skal kigges nærmere på. Ligeledes kan man nemt og hurtigt få svar på simple spørgsmål. Dette har givet positiv feedback fra vores kunder.
Muligheden for henvendelse på chat, har direkte medført en betydelig nedgang i telefonopkald, og derfor ønsker vi nu at konsolidere vores åbningstider på telefon, hvilket samtidig vil frigøre flere af vores ressourcer til yderligere tilgængelighed via live chat.
Telefonsupport er fortsat vigtig for os
Mulighed for telefonisk henvendelse vil stadig være en vigtig del af vores kontaktkanaler. Samtidig er det et kendetegn for os, at vi hører til blandt de få hostingleverandører, som rent faktisk er tilgængelige telefonisk. Pudsigt nok medfører det også, at vi får en del henvendelser fra brugere, som ikke kan få fat i deres nuværende leverandør.
Vi sætter stor pris på at kunne tale med vores kunder, da det som regel også er det tætteste vi kommer på at “møde“ dem. Nogle gange er hjælp og forståelse simpelthen bedst givet via telefonen, og derfor vil du fortsat kunne ringe til os alle hverdage og modtage samme gode support som nu.
Skriv et svar