Du er her: Forside > Om Netsite > Kontakt

Kontakt os

Netsites salg, kunderådgivning, support og bogholderi, er alle tilgængelige via:

  • Telefon +45 70 25 4343
  • Live chat (nede i højre hjørne)
  • E-mail: netsite@netsite.dk (Ticket system)

Åbningstider

Netsite er en virksomhed der arbejder døgnet rundt, alle ugens dage.

Den direkte kontakt, via chat og telefon, er dog koncentreret til hverdage, hvor langt størstedelen af vores kunder har brug for os, og deres web-udviklere arbejder på vores platforme.

Når vi ikke er direkte tilgængelige på telefon og chat, kan vi altid kontaktes ved at skrive til:

netsite@netsite.dk

Alle e-mails håndteres professionelt i et ticket system.

Dag Live chat Telefon
Mandag kl. 9.00-16.00 kl. 10.00-15.00
Tirsdag kl. 9.00-16.00 kl. 10.00-15.00
Onsdag kl. 9.00-16.00 kl. 10.00-15.00
Torsdag kl. 9.00-16.00 kl. 10.00-15.00
Fredag kl. 9.00-16.00 kl. 10.00-15.00

Normale åbningstider for chat og telefon er henholdsvis 9.00-16.00 og 10.00-15.00.

I industriferien og mellem jul & nytår kan åbningstider variere. Ændrede åbningstider kan altid ses her.

Netsites medarbejdere er direkte tilgængelige via live chat og på telefon.

Netsite har med vilje et enkelt telefonsystem: Klik 1 for teknisk support eller 2 for (alle) andre henvendelser.

E-mail

Du kan døgnet rundt kontakte os, ved at sende en e-mail til:

netsite@netsite.dk

Når du sender os en e-mail får du oprettet en supportsag, og får efterfølgende et autosvar der bekræfter modtagelsen.

Adresse

Netsite A/S
Bredgade 30
1260 København K

Forudgående aftale er nødvendig.

CVR-nr. 25 23 34 76

Virksomheden er reklamebeskyttet - Kontakt os derfor venligst ikke med henblik på salg.

Supportsider

Har du brug for teknisk support eller f.eks. spørgsmål til en faktura, kan du altid finde svar på vores supportsider.

Alle services overvåges 24 timer i døgnet, og du kan tjekke den aktuelle driftstatus.