Du er her: Forside > Support > Fjernsupport
Fjernsupport
Når du er kunde hos Netsite, er support en del af pakken - I den forbindelse er det muligt for os at udføre fjernsupport på din computer, og dermed hurtigt løse et problem eller hjælpe med opsætning.
Forbered dig ved at downloade Teamviewer
For at vi kan hjælpe dig hurtigst muligt, anbefaler vi, at du starter TeamViewer (QuickSupport) på din computer, inden du kontakter os.
Følg disse trin for at blive klar:
- Besøg https://www.teamviewer.com/da/download/ som selv finder ud af hvilket styresystem du bruger.
- Klik for at hente TeamViewer QuickSupport lidt længere nede på siden.
- Kør filen og følg instrukserne om at TeamViewer får adgang til din computer.
- Kontakt os på telefon 70 25 43 43 (Klik 1) på hverdage mellem kl. 10-15.
Passer vores almindelige åbningstider på telefon dig ikke?
Så aftaler vi blot et tidspunkt der passer dig.
Hvordan virker det?
Fjernsupport betyder, at vi under vores telefonsamtale, får mulighed for at tage styringen af din computer, og af den grund komme hurtigt i mål med enten fejlfinding eller ny opsætning.
Dvs. medarbejderen hos Netsite kan se dit skærmbillede og flytte rundt på din musemarkør, indtil forbindelsen afbrydes.
Processen er enkel: Du downloader TeamViewer-filen fra deres hjemmeside og kører den. Programmet er midlertidigt og installerer ikke noget på din computer – filen kan blot slettes bagefter. Herefter ser du et ID og en adgangskode, som du giver til os, så vi kan oprette forbindelse til din computer.