Vi er i stand til at yde dig fjernsupport og i den forbindelse skal du downloade TeamViewer afhængigt af dit styresystem.
Download TeamViewer
Besøg https://www.teamviewer.com/da/download/ som selv finder ud af hvilket styresystem du bruger og hent så TeamViewer QuickSupport længere nede på siden.
At få fjernsupport har ingen yderligere omkostninger, og er et element vi bruger i vores support, der kan være med til at give dig en bedre og hurtigere oplevelse, i forhold til opsætning eller løsning af et problem.
Hvordan virker det?
Fjernsupport betyder at vi samtidig med en telefonsamtale, kan overtage styringen af din computer, i den forstand at supportmedarbejderen hos Netsite kan se dit skærmbillede og flytte din cursor. Dermed kan vi nemt hjælpe med et problem, eller finde frem til en løsning, hvis dette virker som den bedste løsning på det givende tidspunkt.
Den foregår på den simple måde, at du downloader TeamViewer-filen her på siden og samtidig vælger at køre filen, så programmet startes. Det er et midlertidigt program, som ingenting installerer på din computer, og filen kan blot slettes bagefter. Du får så et midlertidigt ID og en adgangskode, som du giver til os, for at vi så kan forbinde til din computer.
Når problemet er løst, eller telefonsamtalen afsluttes, så afbrydes forbindelsen, og der er ikke længere en adgang fra os til dig.
Relaterede sider
Brug for hjælp?
- Chat
- support@netsite.dk – Døgnet rundt
- +45 70 25 43 43
- Tweet til @netsite